Komik Sözler

Komik yazılar

Komik resimler

Reklamlar

Admin – User Diyalogları

Yaşanmış olaylardır…

User018: Merhaba hepbirinin sahibi sen misin?
The Dude: Hayır efenim adminiyim ben sahibi başka birisi.
User018: adminiyim ben ne demek
The Dude: Yani yöneticisiyim efenim sorun nedir?
User018: Bak sen yöneticiymiş hahahah hiç gülcem yoktu 
The Dude: Yöneticiyim tabi, beğenemedin mi? 
User018: 3-5 kişiyi toplamış etrafına bi de yöneticiyim diyor.
The Dude: Efenim soruna gelsek 
User018: Artislik yapma, yöneticiymiş de sorunumu çözcekmişte hahaha
The Dude: Bi kere ben mühendisim tamam mı? Yönetici olarak bile çalışabilirim büyük şirketlerde
User018: Sus lan sus tamam koptum, belli oluyo 14 saat forumdasın takip ediyorum. Kaldırım mühendisi yıkıl…
The Dude: 

User112: Selam ben bişey danışcam
The Dude: buyrun danışın
User112: avatar yüklüyorum ben ama göremiyorum
The Dude: çerezleri silin efendim
User112: ne çerezi fındık fıstık mı var burda
The Dude: hayır efendim çerez, yani internette aldığınız bazı bilgileri bilgisayarınıza alan bir dosya grubu
User112: bişey anlamadım dediğinden
The Dude: anlamanıza gerek yok efendim siz forum ana sayfasının altındaki çerezleri sil e tıklayınız yeterli
User112: tıkladım bu seferde attı beni forumdan
The Dude: atar normaldir kullanıcı adınızla giriş yapınız
User112: şifremi bilmiyorum ki
The Dude: nasıl bilmiyorsunuz, kullanıcı adınız nedir halledeyim.
User112: kullanıcı adım xxxx
The Dude: tamam şifreniz ".ruspucocugu" imiş efendim. 
User112: teşekkür ederim
The Dude: görevimiz efendim

user068: Hepbiri?
The Dude: Evet bildiniz
user068: forumuna yeni üye oldum
The Dude: ne güzel
user068: çıtır bolmu bu forumda
The Dude: nasıl çıtır?
user068: karı kız yani?
The Dude: Bilmem vardır tabi
user068: ayarlasana bana bi tane
The Dude: siz beni karıştırıyosunuz ben adminim çöpçatan değil
user068: ya şimdi bi dolu mesaj at ortanlara gir zor iş şöuyle hızlısından halletsek, para veririm bak.
The Dude: üye adınızı alayım…
user068: xxxx saol
The Dude: banladım seni s.tir git
user068: şerefsiz hekliycem oğlum bu forumu
The Dude: beklerim bye bye

user059: sertaç lan g.toş
The Dude: neaaaaaa 
user059: benim resmimi forumun her yerine koy
The Dude: başka?
user059: başka, hmm bi de hakkımda yorum yap, iyi çocuktur, yakışıklıdır falan de.
The Dude: Başka?
user059: gerisini ben yaparım kankam saol
The Dude: Olm kop git başımdan manyaq
user059: lan kaç yıllık kankayız ayıp be bi foruma satıyon bizi
The Dude: Abi işim gücüm var rahat bırak beni.
user059: hahah işi gücü varmış 3 yıldır işsizsin baba parası yiyosun yaşın 26 biraz adam ol.
The Dude: sanane kardeşim ne yersem yerim belamısın
user059: senden kanka manka olmaz anlamalıydım.
The Dude: Olmaz abicim olmaz şimdi meşgulüm uza lütfen
user059: Allah belanı versin Sertaç
The Dude: Amin 

——————–

Bu haber 29 Ekim 2010 tarihinde tarafından Komik Yazılar kategorisi altına yazılmış. ve Yorum yapılmamış

Benzer yazılar

Reklamlar



Kimler Neler Demiş?

İlk Yorum Hakkı Senin!

avatar

wpDiscuz

Reklamlar


Rastgele yazılar


Facebook Grubu